Gratis Samples aanvragen
Direct Toegang
X
Gratis Samples aanvragen
50% Complete
Win een Gratis Picknicktafel
Doe mij een picknicktafel cadeau!

Page content

"The Naked Brand" Hoe je niet alleen goed lijkt maar ook bent

"The Naked Brand" Hoe je niet alleen goed lijkt maar ook bent

The Naked Brand is een film over het stap voor stap duurzamer organiseren van je bedrijf of de organisatie waarvoor je werkt. 

Maatschappelijke aspecten bepalen steeds meer de waarde van een onderneming. Alleen goed lijken is niet meer genoeg, je moet écht goed zijn als organisatie.

Een film die je echt eens zou moeten bekijken omdat het de moeite waard is en je hopelijk het besef geeft dat alles waar je je mee bezig bent moet kloppen in je organisatie, jezelf en de instanties waarmee je werkt.

Niet veranderen levert schade aan natuur, je organisatie en jezelf. Wat zou er gebeuren als je een reclame budget van je organisatie niet aan de standaard reclame tools uitgeeft maar weggeeft aan goede doelen? Wat gebeurd er wanneer het uitgeeft aan een betere service?

The Naked Brand

de Naked Brand Film Premier: Welcome to The Advertising Revolution

De documentaire gaat over de aankomende reclame revolutie. Het vertelt het verrassende verhaal over hoe veranderingen in de reclame-industrie kan helpen bedrijven de planeet te redden een kleine stap op een moment.

Te zien in de film zijn prominente CEO 's , CMO 's , creatieve genieën , atleten en auteurs, waaronder Kevin Plank van Under Armour , Tony Hsieh van Zappos , Yvon Chouinard van Patagonia , Shaquille O'Neal en Alex Bogusky .

[vimeo width="700" height="393"]https://vimeo.com/49721996[/vimeo]

Ik vind dit een geweldige ontwikkeling

Heeft een van jullie hier ervaring mee? Iets dergelijks op een soortgelijke wijze aangepakt of een mooi voorbeeld waar dit op van toepassing is? Laat het me vooral weten en deel het vooral.

Ik ben met name geïnteresseerd in voorbeelden waar andere natuurprofessionals en communicatie specialisten ook wat aan hebben.

doe de monkeyproof test
PhxAdmin
Geboren in het noorden onder de hippocastanum was hij als snel onder de indruk van de natuur en ook cultuurhistorische verhalen. Via Middelbare Tuinbouwschool ging hij oor naar de HBO als educatie professional en daarna een master in management, handel en ecologie. Het grafische vak heeft hij geleerd in het bedrijfsleven waar hij 10 jaar als adjunct directeur gewerkt heeft voor toonaangevende organisaties als, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer, provinciale landschappen en vele waterschappen en gemeenten. Peter-Pim is de oprichter en eigenaar van PressArt. Hij specialiseert zich al meer dan 25 jaar in het ontwikkelen, produceren en plaatsen van grafische, monkeyproof communicatiemiddelen en design objecten. Hij verzint creatieve wandelconcepten en adviseert vele organisaties bij hun keuze voor de inrichting van hun terrein rondom informatiepanelen en zijn bedrijf levert vele bewegwijzering-oplossingen en materialen. Peter-Pim helpt o.a. veel recreatie- en natuurorganisaties met het verzinnen en produceren van effectieve en zeer duurzame communicatiemiddelen en grafische design objecten en doet dat met plezier en aanstekende enthousiasme.
Laat hieronder een bericht achter

Comment Section

0 reacties op “"The Naked Brand" Hoe je niet alleen goed lijkt maar ook bent

Plaats een reactie


*